Veelgestelde vragen

Wat kan ik verwachten van een speelgoeddoos?
Elke doos wordt zorgvuldig samengesteld. We kiezen 4 tot 6 leuke speelgoedartikelen op basis van de leeftijd van je kind. Bestel je een abonnement of meerdere dozen na elkaar? Dan zal je merken dat het speelgoed meegroeit met je kind. Omdat elke doos een verrassing is, kunnen we nog niet verklappen wat er precies in zit, maar als je naar de foto's op onze website kijkt en onze sociale media in het oog houdt, zal je meerdere sneak peaks ontdekken! Het speelgoed zal je kind op (fijn)motorisch, sensorisch, creatief en muzikaal uitdagen.

Het kan zijn dat de inhoud van de dozen zal variëren in de loop van de tijd, maar de waarde blijft gelijk.

Waarom bieden jullie een doos om de 3 maanden aan?

Baby's en peuters maken continu sprongen op motorisch, cognitief, sensorisch en emotioneel vlak. Bij het selecteren van het speelgoed houden we rekening met de ontwikkelingsfase en de interesses die daarbij horen, gecombineerd met interessant speelgoed voor opgroeiende kinderen. In een BonoboBox zit steeds een informatiefiche met speeltips om de verschillende speelmogelijkheden te benadrukken, kinderen zullen dus lang speelplezier beleven bij het aankopen van een BonoboBox!

 

Hoe geef ik de leeftijd van mijn kind door?
Als je je bestelling plaatst kan je de leeftijd van je kind selecteren uit de mogelijkheden in het antwoordvenster. In je winkelwagen is ook een opmerkingenvenster voorzien om eventuele andere opmerkingen door te geven.

Waar komt jullie speelgoed vandaan?
We werken uitsluitend samen met Europese leveranciers die ecologische producten en duurzaamheid hoog in het vaandel dragen.

Ik kan geen abonnement bestellen voor een kind ouder dan 2 jaar en 6 maanden, hoe komt dat?
Bij een abonnement leveren wij een jaar lang elke 3 maanden een speelgoeddoos. Aangezien we momenteel dozen samenstellen voor kinderen tot 3 jaar, kunnen wij geen 4 opeenvolgende dozen meer leveren wanneer je kind ouder is dan 2 jaar en 6 maanden.

Wil je toch meerdere dozen bestellen wanneer je kind bijna 3 jaar is? Contacteer ons dan op info@bonobobox.be en dan zoeken we een oplossing!

Kan ik een abonnement stopzetten?
Als je niet tevreden bent over onze producten vinden we dat uiteraard heel jammer! Je mag steeds het contactformulier op de website invullen, zo kunnen we werken aan de verbetering van onze service en de kwaliteit van het geleverde speelgoed. Bestelde je een abonnement, dan kan je dit steeds opzeggen mits je ons hier minstens 14 dagen voor de afgesproken levering van de volgende doos van op de hoogte brengt via mail: info@bonobobox.be.

Wat als ik een doos wil terugsturen?
We doen steeds al het mogelijke om de beste service te garanderen, maar begrijpen dat de geleverde producten niet altijd aan je verwachtingen voldoen. Het kan gebeuren dat het speelgoed wordt beschadigd onderweg of dat je een artikel thuis al hebt.

Wil je je pakket terugsturen? Dan vragen we om dit te melden via mail op info@bonobobox.be. Vanaf dan heb je 30 dagen de tijd om het artikel naar ons terug te sturen. Na ontvangst van het pakket storten we de aankoopsom terug binnen de 14 dagen. Let wel: de speelgoedartikelen mogen niet beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen. In dat geval worden de kosten daarvoor in rekening gebracht. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

 

Voor professionele vragen:

Wilt u graag met BonoboBox samenwerken?

Dan kan u contact met ons opnemen met ons op het e-mailadres info@bonobobox.be.